نردبان امید

نردبان امیدme88.loxblog.com

 یک مؤسسه تحقیقاتی به تازگی در گزارشی به افشای کشف یک ابزار پرداخته که گفته می‌شود به واسطه آن، هر کاربری قادر خواهد بود به یک هکر تبدیل شود. این ابزار که یک برنامه تحت وب است، با یک عملیات ساده رایانه سایرین را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 این ابزار که نام آن Tox است به کاربران اجازه می‌دهد تا بد افزار Ransomware مخصوص به خود را طراحی و آن را به سیستم قربانیان خود ارسال کنند. 

بد افزارهای ransomware یا باجگیر گونه از بدافزار‌ها هستند که خود را در سیستم قربانی تکثیر و اقدام به رمزگذاری داده‌ها و اطلاعات کاربر بر سیستم می‌کنند و تا زمانی که کاربر اقدام مورد درخواست هکر را صورت ندهد ـ معمولا واریز مبلغی مشخص به حساب هکر ـ این داده‌ها و اطلاعات باز پس داده نشده و از حالت رمزگذاری خارج نمی‌شوند. 

به شکل عادی طراحی یک چنین بد افزاری، نیازمند حد زیادی از دانش و اطلاعات برنامه نویسی است. از این جهت Tox را باید ابزاری بسیار خطرناک دانست، زیرا با استفاده از واسط کاربری ساده خود به هر کاربری اجازه می‌دهد، اقدام به ساخت ویروس و بدافزار Ransomware و آن را در سطحی وسیع منتشر کند. 

بعد از آنکه بد افزارهای طراحی شده با این ابزار در سطح سیستم قربانی دانلود شده و فعال می‌شوند، از طریق یک دستورالعمل از کاربر درخواست می‌کنند تا مبلغ مورد نظر را به شکل پول‌های مجازی Bitcoin به حسابی مشخص پرداخت کنند که بعد از آن این مبلغ بین طراحان Tox و کاربر استفاده کننده از آن تقسیم می‌شود. 

استفاده از Tox برای هر کاربری رایگان است؛ اما ۳۰ درصد درآمد‌های حاصل از استفاده از این ابزار برای طراحان Tox ذخیره سازی می‌شود!

کشف ابزاری که هر کاربری را تبدیل به یک هکر میکند

نشریه بیزینس اینسایدر در این خصوص از قول جیم والتر، مدیر تحقیقات پیشرفته تهدیدات سایبری در شرکت اینتل، که برای اولین بار در مورد این ابزار در وبلاگ McAfee نوشته است، بیان کرده که این ابزار تنها از طریق Dark Web یا بخش های نا‌مشخص و ثبت نشده از اینترنت قابل دسترسی است؛ به این معنا که کاربران باید با ابزار معروف tor به این نرم افزار دسترسی پیدا کنند. 

نرم افزارهایی که به آماتور‌ها و کاربران عادی اجازه طراحی و تولید بد افزار‌ها را می‌دهند، البته جدید نبوده و پیش از این نیز شاهد حضور آن‌ها بوده‌ایم. والتر توضیح داده که در حال حاضر پلتفرم‌های فراوانی برای ایجاد بدافزار در سطح وب وجود دارد. آنچه Tox را از سایرین متمایز می‌سازد، این است که کامل تحت وب عمل می‌کند و استفاده از آن نیاز به هیچ گونه اطلاعات تخصصی ندارد. 

استفاده از Tox شامل سه مرحله ساده است: وارد کردن مبلغ باج گیری، وارد کردن توضیحاتی که می‌خواهید به قربانی نمایش داده شود و وارد کردن یک Captcha و به همین سادگی فایل بدافزار برای انتشار در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما تبدیل به یک هکر خواهید شد. 

محققان با آزمون این نرم افزار تمامی اطلاعات فوق را در خصوص آن تأیید و البته تأکید کرده‌اند که بدافزارهای تولید شده توسط این نرم افزار، فاقد هر گونه پیچیدگی و کارایی سایر نرم افزار‌ها و بد افزارهای پیچیده است.

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 خرداد 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی که یکی از بزرگترین نمایشگاههای این حوزه در منطقه خاورمیانه است، از 2 تا 5 اسفند ماه با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه، شرکت ها، سازمان ها، صنعتگران و متخصص ایرانی و خارجی، آخرین و جدیدترین محصولات، خدمات و تکنولوژی های مرتبط با انرژی های نو و تجدیدپذیر و نیز صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی را در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

در هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی؛ جدیدترین دستاوردها و فن آوری های این حوزه نظیر انواع آبگرمکن های خورشیدی، سیستم های گرمایشی خورشیدی، نرم افزار مانیتورینگ مولدهای خورشیدی، نیروگاه های خورشیدی، سیستم های خورشیدی، پنلهای خورشیدی، توربین های بادی و سیستم های هیبریدی، تجهیزات انرژی خورشیدی و بادی، ممیزی انرژی و سیستم های هیبریدی، شبکه های توزیع برق، لامپ کم مصرف، دیتا لاگر، سیستم های مدیریت مصرف انرژی، چراغهای ال.ای.دی، کنتورهای دیجیتال، تولید و بهینه سازی ادوات و انواع باطری های یو.اس.پی ارائه خواهد شد.

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: جمعه 1 اسفند 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برابر اعلام کارشناس هواشناسی : با ورود یک سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد از روز چهارشنبه به غرب و نیمه شمالی کشور، انتظار می رود که علاوه بر بارش برف و باران در استانهای ساحلی دریای خزر و بارش برف در مناطق غرب، دامنه های زاگرس، شمال غرب، دامنه های البرز و شمال شرق از روز پنج شنبه تا شنبه سبب کاهش شدید 5 تا 15 درجه ای دما در سطح کشور و اختلال تردد در جاده این مناطق می شود.
 
آقای امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "دوشنبه 15 دی ماه 93" اعلام شد که فردا در پاره اي نقاط شمال غرب كشور وزش باد نسبتاً شديد رخ خواهد داد همچنین در سواحل درياي خزر وزش بادهاي جنوبي به همراه افزايش دما در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه پيش بيني مي شود.

وی افزود: با ورود یک سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد از روز چهارشنبه به غرب و نیمه شمالی کشور، انتظار می رود که علاوه بر بارش برف و باران در استانهای ساحلی دریای خزر و بارش برف در مناطق غرب، دامنه های زاگرس، شمال غرب، دامنه های البرز و شمال شرق از روز پنج شنبه تا شنبه سبب کاهش شدید دما در سطح کشور و اختلال تردد در جاده این مناطق می شود.

ایشان  افزود: دمای هوا در نیمه شمالی طی روزهای پنج شنبه تا شنبه 10 تا 15 درجه و 5 تا 10 درجه در نیمه جنوبی کاهش می یابد که سبب افزایش شدید مصرف حامل های انرژی بویژه در نیمه شمالی و استانهای غربی کشور شده و در راههاي مواصلاتي موجب اختلال در رفت و آمد مي شود و در روز پنج شنبه درياي خزر مواج مي شود.  

وی ادامه داد: با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، صاف گاهی وزش باد درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی و فردا، کمی ابری در اواخروقت افزایش ابر و روز چهارشنبه، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده  پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه در تهران بارش برف رخ خواهد داد و دمای هوا 10 درجه کاهش خواهد یافت و در کمینه دما به زیر صفر درجه خواهد رسید و این کاهش دما صبح روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت.


نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

7

1-

فارس

19

2

آذربایجان غربی

8

3-

قزوین

13

1-

اردبیل

10

2

قم

15

1

اصفهان

16

2

کردستان

8

3-

البرز

11

0

کرمان

20

0

ایلام

8

1

کرمانشاه

10

3-

بوشهر

24

17

کهکیلویه و بویراحمد

12

2

تهران

13

2

گلستان

18

3

چهارمحال و بختیاری

10

10-

گیلان

17

9

خراسان جنوبی

16

1

لرستان

12

1-

خراسان رضوی

13

3

مازندران

16

4

خراسان شمالی

11

2-

مرکزی

10

3-

خوزستان

24

11

هرمزگان

25

14

زنجان

10

1-

همدان

7

4-

سمنان

12

2

یزد

17

3

سیستان و بلوچستان

22

3

     
 
نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: دو شنبه 15 دی 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر اساس تحقیقات محققان دانشگاه هوکایدو ژاپن ماده موم مانند استخراج شده از کندوی زنبور عسل موجب رشد دوباره مو می‌شود.

درمان ریزش مو با موم عسل

  ریزش مو موجب آزار و ناراحتی بسیاری از افراد است. بر اساس تحقیقات محققان دانشگاه هوکایدو ژاپن ماده موم مانند استخراج شده از کندوی زنبور عسل موجب رشد دوباره مو می‌شود.


محقق این تحقیق، «کن کوباپاشی» اظهار امیدواری کرد ماده موم مانند موجب بهبود مو و کاهش التهاب‌های ناشی از تاثیرات کراتینوسیت و پرولیفراتیو شود.


خواص ضد التهابی این موم به دلیل وجود مواد صمغ مانندی است که زنبور عسل برای اتصال سوراخ‌های کندو استفاده می‌کند و کشف جدیدی نیست.


مردم باستان از موم برای التیام زخم‌ها استفاده می‌کردند و در حال حاضر برای درمان سوختگی، جوش صورت و درمان تومورها استفاده می‌شود، اما تاکنون به عنوان ابزاری برای جنگ با ریزش مو بکار برده نشده است.


موم خاصیت ضد التهاب، ضد تومور و تاثیرات مفید بسیاری بر سلامت بدن دارد.


برای رشد طبیعی موها نیازمند سلول‌های مخاطی بدون التهاب هستیم و موم موجب رشد سلول‌های کراتینوسیت از ترکیبات مهم در رشد موها می‌شود.


محققان این تحقیق تاثیر موم را بر موهای تراشیده شده موش‌ها به دلیل تحریک افزایش کراتینوسیت و رشد سریع موها مشاهده کردند.
البته این نتایج به این معنی نیست که اگر فردی به کچلی مبتلا شد به سر خود عسل بمالد بلکه ریزش مو بخصوص در مردان به دلیل وجود میزان مختلف تستوسترون در مراحل زندگی است و ریزش موی آنان به دلیل التهاب نیست.


نتایج این تحقیق در نشریه کشاورزی و شیمی مواد غذایی منتشر شده است. 

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 فواید استفاده کندر

 [categoriy],خواص کندر ,خواص دارویی کندر ,فواید کندر

 

طب سنتی و گیاهان دارویی-داروی گیاهی - فواید استفاده کندر

 

کُندُر گیاهی دارویی است از راسته افراها (Sapindales) که از صمغ آن هم به عنوان خوشبو کننده استفاده می‌شود. صمغ کندر را معمولا با اسفنددانه می‌سوزانند.کندرمقوی قلب-حافظه-صاف شدن صدا-ضد خلط خونی-نام علمی این گیاه Boswellia thurifera یا B. sacra است. طعم این عصاره بسیار تلخ است .محققان دریافتند که تجویزکندر ، به ویژه دوز ‏‎g/kg‎‏0/05 ، در دوران بحرانی رشد و نمو سیستم عصبی جنین و نوزاد ، موجب افزایش چشمگیر (001/0>‏‎p‎‏) قابلیتهای یادگیری ، به ویژه تقویت و نگهداری حافظه می شود . از این رو به نظر می رسد که کندر می تواند دارای تاثیری مثبت بر روند تکامل مغز و احتمالا شکل گیری مناسب درختهای دندریتی ، اکسونها و برقراری ارتباطات صحیح بین آنها باشد.

نحوه استفاده : بهترین راه مصرف کندر آنرا کوبیده و هر روز صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری از آنرا در یک استکان آب حل کرده و مصرف نمایید.همچنین میتوانید آنرا در دهان گذاشته و به صورت آدامس از آن استفاده نمایید اما کمی تلخ میباشد.خواص : جویدنش لثه را محکم میکند و بوی دهان را میزدایدبرای حافظه مفید است و روایت شده برای حفظ قرآن و قطع ادرار و بلغم از آن بخورند.خواص دارویی کاسنی به قرار زیر است ام اینکه در زیبایی کودک نقش داشته باشد ،مطلبی نیافتم.

قلب،کبد و کلیه را فعال می کند.کاسنی گیاهی پایا، علفی به ارتفاع 5/0 تا5/1 متر است. ریشه ای قوی و دراز به رنگ قهوه ای دارد. برگهای آن متناوب و پوشیده از تارهای فراوان در اطراف و گلبرگهای میانی است.قسمت مورد استفاده کاسنی، برگ، ریشه و دانه آن است.فواید:این گیاه در پزشکی اهمیت بسیاری داشته است. به طوری که ابن سینا پزشک بزرگ مسلمان در مورد گیاه کاسنی و خواص آن رساله ای نوشته است.دانشمندان علم گیاه شناسی برای این گیاه خواص و آثار زیر را برشمرده اند:ـ کاسنی باز کننده و حمل کننده ماده بیماری کبد است.ـ کاسنی مسکن عطش و حرارت درونی است. کاسنی در درمان التهابات معده و پاک کردن مجاری ادراری، مؤثر است.ـ اگر آب پخته کاسنی را با سکنجبین میل کنید بهترین داروی تب های طولانی و مداوم است.ـ مالیدن آب کاسنی به محل های خارش بدن بسیار مفید است.ت غرغره آب کاسنی با فلوس برای درد گلو، ورم و سوزش گلو مفید است. فرمول مذکور برای درمان ورم حلق (لارنژیت) و تورم مفصلی نافع است.ـ مصرف تخم کاسنی، کمی با حالت تهوع همراه است که باید در آن سکنجبین اضافه کنید. ـ ریشه کاسنی در باز کردن و روان شدن اخلاط بسیار مؤثر است.ـ ریشه کاسنی، مجاری گوارشی را پاک می کند و بهترین تصفیه کننده خون است. ریشه کاسنی در از بین بردن ورم احشا خیلی مؤثر است.ـ ریشه کاسنی بهترین دارو برای آب آوردن شکم است و در نفخ و تحلیل مواد بسیار نافع است. ریشه کاسنی برای تقویت معده، زیاد کردن ادرار و رفع درد مفاصل و ضد یرقان مفید است.ـ عرق کاسنی که از گیاه تازه کاسنی گرفته شده باشد برای خنکی به کار می رود.ـ برگ های کاسنی دارای املاح پتاس است و جوشانده آن برای تصفیه خون، تقویت معده و اعضا به کار می رود.کاسنی انواع مختلف دارد که ریشه و برگ های آن در پزشکی، در بهبود تب ها، یرقان (زردی) و انسداد مجاری صفراوی مفید است.ـ تمام قسمت های کاسنی مخصوصاً ریشه و برگ آن، محرک صفرا است و به عمل هضم کمک می کند و اثر آن در نارسایی های کبدی، قولنج هایکبد ی و ناراحتی های صفراوی بارز است.کاسنی در ازدیاد نطفه و زیبایی چهره کودک تازه متولد مفید است.کاسنی انسان را از ابتلا به قولنج نگه می دارد.ـ کاسنی، توان و نیروهای بدنی را تجدید می کند. کاسنی در ضعف اعصاب، ضعف چشم و فشار خون مفید است.کاسنی، قلب، کلیه،کبد را فعال و با نشاط می گرداند. کاسنی رحم را به وظیفه طبیعی خود وا می دارد.ـ برگ کاسنی، دارای مقداری ویتامین«ث»‌است و لذا در حفظ جوانی مؤثر است. برگ کاسنی، زهر طحال را از بین می برد و کیسه صفرا، یرقان و دردهای معده و کبد ی را معالجه می کند.

 

 

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: دو شنبه 7 مهر 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

....در مقابل، کسانی قرار دارند که اراده به زندگی دارند و از پیشنهادات خوب با همه وجود استقبال می کنند و حتی برای کارهای سخت هم می گویند« می شود، یه کاریش می کنم» و می روند و می اندیشند تا راهی به انجام آن بیابند و می یابند و بعد هم با شادی گزارش می دهند که آن کار انجام «شد»!
هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!دقیقا هر جا که اراده کنند می رویند!

به گزارش روزگارنو، انسان ها دو دسته اند: «نمی شود» یا «نشد» و «می شود» و «شد»!...دسته اول کسانی هستند که بر خلاف مسیر زندگی ایستاده اند و هر چیزی که به آنان پیشنهاد می شود تا آنان را به تلاش و تکاپو وادارد در جواب می گویند «نمی شود» یا وقتی آنان را به زحمت قانع می کنی و دنبال کاری می فرستی بعد از مدتی می آیند و می گویند که «نشد»!... این افراد محکوم اند به این که به موفقیت های دیگران حسادت کنند و روز به روز از فاقله زندگی عقب و عقب تر بمانند.

در مقابل، کسانی قرار دارند که اراده به زندگی دارند و از پیشنهادات خوب با همه وجود استقبال می کنند و حتی برای کارهای سخت هم می گویند« می شود، یه کاریش می کنم» و می روند و می اندیشند تا راهی به انجام آن بیابند و می یابند و بعد هم با شادی گزارش می دهند که آن کار انجام «شد»! ایشان، همان کسانی هستند که دنیای ما را با مغز و دست خود طراحی می کنند و می سازند؛ برخی به آنان افتخار می کنند و بسیاری به آنان حسادت می ورزند و وقت خود را به بدگویی درباره اشان تلف می نمایند.

گل، سبزه، درخت و بقیه گیاهان در گروه دوم قرار دارند و هرگز هیچ چیز نمی توانند مانع آنان در صرف فعل «شدن» باشد...من و تو در کدام گروه قرار داریم؟

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!

هر جا اراده کند می روید!
نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 بیماری ای.ال.اس Amyotrotro Lateraal Sclerose یک بیماری عصبی است که منجر به ناتوانی سامانه عضلانی فرد بیمار می‎شود تا آنجا که با روند رو به پیشرفت خود منجر به مرگ فرد می‎شود. اکنون جنبشی در جهان به راه افتاده که به "سطل آب یخ" معروف است و اشخاص شهیر با خالی کردن آب یخ بر روی خود، نفرات جدیدی را به چالش می‎طلبند.
 

اکنون خیلی ها این سوال را می پرسند که ماجرای سطل آب یخ چیست و چرا افراد مشهور بر روی خود آب یخ خالی می کنند.

واژه Amyotrotro ریشه یونانی دارد. A به زبان یونانی به معنی "نه" و یا "منفی" است. "Myo" ارجاع داده می‎شود به عضله و "Trophic" یعنی تغذیه به این معنی که عضله از جانب عصب تغذیه نمی‎شود. عضلات برای حرکت از جانب اعصاب پیغام دریافت می‎کنند اما وقتی این ارتباط ضعیف می‎شود، عضلات کارایی خود را از دست می‎دهند، رفته رفته ضعیف شده و اختلالات حرکتی برای فرد بیمار ایجاد می‎کنند.

پروفسور "استفان هاوکینگ" فیزیکدان مشهور انگلیسی یکی از افرادی است که به این بیماری دچار است با این حال علت بیماری ای. ال. اس هنوز ناشناخته است.


 

در تصویر بالا، وضعیت عصب و عضله شخص سالم با کسی که دچار بیماری است، نشان داده شده است. تصویر پایین متعلق به بیمار است و طی آن عضله تضعیف شده به تصویر کشیده شده است. اکنون سوال اینجاست که چرا جامعه بزرگ ورزشی به این کار اقدام می کند.

در 24 روز گذشته که این جنبش از سوی افراد مشهور و به ویژه ورزشکاران به راه افتاده 41/8 میلیون دلار کمک جمع آوری شده حال آنکه کل مبالغ جمع آوری شده برای درمان این بیماری از سوی سازمان های مرتبط با این بیماری در یک سال گذشته، تنها 64 میلیون دلار بوده است.

به عنوان مثال "پل بیسونت"، بازیکن سرشناس هاکی، بر روی توییتر خود 560 هزار دنبال کننده دارد و بی تردید ریختن سطل آب یخ بر روی وی، می تواند به شناخت این بیماری و متعاقبا جمع آوری کمک‎های خیریه کمک کند.

در ایران هم به تازگی علی کریمی اقدام به این کار کرده است. وی که همواره در انجام کارهای خیرخواهانه پیشقدم است، علی دایی، مازیار فلاحی و رضا عطاران را در این خصوص به چالش طلبیده است.

تا به حال افراد شهیری اقدام به ریختن آب یخ بر روی خود کرده اند که از این جمله به غیر از افراد ورزشی می‎توان به "مارک زوکربرگ"، بنیانگذار فیسبوک، هم اشاره کرد.

اکنون سوال بعدی اینجاست که نحوه به چالش طلبیدن افراد دیگر به چه صورت است.

هر کسی که سطل آب یخ بر روی خود خالی می‎کند باید نام سه نفر دیگر که می‎شناسد را به عنوان ادامه دهنده این راه اعلام کند و آنها هم باید ظرف 24 ساعت این کار را انجام دهند و به این ترتیب، این جنبش در جهان رو به توسعه می‎گذارد.

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , me88.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com